FAQ - częste pytania
Sprawdź, czy znajdziesz odpowiedź
Konto i usługa
Najważniejszą cechą rozróżniającą poszczególne rodzaje usługi jest ilość uczestników wydarzenia. Wybierz taki pakiet, który pozwoli na zapisanie wszystkich twoich gości.
Nie. Brak przedłużenia usługi na kolejny okres jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi. O zakończeniu usługi zostaniesz poinformowany wiadomością e-mai.
Po zakończeniu okresu usługi przestają działać funkcje związane z obsługą wydarzeń. Masz natomiast przez okres kolejnych 30 dni czas na dostęp do raportów uczestników.
Po tym okresie wszelkie zgromadzone dane wydarzeń są usuwane.
Nadal możesz zalogować się do swojego konta, aby z niego skorzystać w przyszłości.
Zmianę rodzaju usługi można dokonać podczas zamówienia zmiany lub przedłużenia usługi.
Jeżeli taka konieczność wypadnie w czasie trwania okresu - prosimy o kontakt.
Zarządzanie wydarzeniami
Podczas okresu usługi nie ma ograniczenia co do ilości tworzonych wydarzeń. Możesz więc zawsze obok "realnego wydarzenia" utworzyć "testowe wydarzenie" i na nim wykonywać testy lub szkolić pracowników z obsługi.
Nie. Dostępny jest format pliku Excel (xlsx) lub CSV, przy pomocy których możesz zaimportować całą listę gości. Wzorcowe pliki są dostępne w module listy gości.
Tak, dla każdego wydarzenia możliwe jest dostosowanie treści wiadomości.
W przypadku SMS nie możesz jednak używać polskich znaków, a długość tekstu musi ograniczyć się do maksymalnie 80 znaków. Pozostała cześć wiadomości zostanie wykorzystana do zamieszczenia linku do pliku zaproszenia.
Nie. Listę uczestników należy zgromadzić w własnym zakresie. System Check-in QR pozwala na import danych uczestników, dystrybucję zaproszeń i weryfikację dostępu przy wejściu za pomocą aplikacji lub panelu użytkownika.
Obsługa aplikacji i wydarzeń
Każdy uczestnik
otrzymuje własny kod QR – wejściówkę na wydarzenie.
Kontroler, po
zalogowaniu do aplikacji na telefonie może skanować kody QR gości i otrzymuje zwrotnie informacje, czy dana osoba ma dostęp do wydarzenia (ewentualnie informacje, że już wcześniej ten kod został użyty).
Obecność każdego
gościa rejestrowana jest na liście uczestników w czasie rzeczywistym.
Administrator
poprzez panel ma stały wgląd w listę gości, obecności, oraz możliwość
przeszukiwania tej listy.
Po zakończeniu
wydarzenia można pobrać raport – listę gości z zaznaczeniem ich obecności.
Aplikacja poza skanowaniem kodów pobiera także listę uczestników wydarzenia które jest aktualnie obsługiwane.
Można takiego uczestnika wyszukać na przykład po nazwisku, potwierdzić tożsamość dokumentem i odnotować jego obecność z poziomu tej listy poprzez długie przytrzymanie danego rekordu. Obecność zostanie odnotowana tak, jakby nastąpiło zeskanowanie kodu QR.
Obecność można także odnotować z poziomu listy uczestników wydarzenia w Panelu użytkownika.
Musisz posiadać smartfon z aparatem fotograficzny oparty na systemie Android w wersji 7 lub nowszej.
Wersję swojego systemu znajdziesz w ustawieniach telefonu.
Aplikację pobierzesz ze strony: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.radeal.cqr
Każdy pracownik dodany w Panelu użytkownika ma możliwość zalogowania się do aplikacji i przeprowadzania kontroli kodów.
Maksymalna ilość pracowników zależna jest od wybranego rodzaju abonamentu.Limit pracowników dla każdego z abonamentów poznasz na stronie cennika.
Kody QR
Kody możesz przekazać uczestnikom poprzez:
- wysyłkę zaproszeń na adres e-mail
- wysyłkę zaproszeń poprzez SMS
- zapisanie plików kodów QR, ich wydruk i przekazanie zaproszeń fizycznie uczestnikom.
Pierwsze dwie metody przekazywania zaproszeń realizowane są przez system Check-in QR. Jeżeli chcesz wysyłać kody za pomocą wiadomości SMS, musisz wykupić odpowiedni pakiet SMS.
Możliwe jest zapisanie pojedynczych kodów dla każdego uczestnika, lub pobranie spakowanej paczki plików kodów dla pełnej listy uczestników. W pliku ZIP znajduje się wczas arkusz w którym znajduje się przypisanie danego uczestnika do odpowiedniego pliku kodu QR.